Confusion is nothing new...

Dagen startar som vanligt med frukost i skolans bibliotek, sen en heldag med matematik inför fredagens tenta. Jag längtar redan hem för att göra dagens rätt, "il pesce fritto in pastella all'italiana piú croccante". Undrar hur det kommer gå & hur det kommer smaka? Kommer det vara en sensation eller något mellanting? Funderar även på att förbereda päronsorben idag. Tror inte att jag kommer hinna senare i veckan, då det vankas tenta!

Förövrigt känner jag mig mer positivt inställd till vädret & vardagen, efter att ha dragit igång detta projekt. Veckor med sjukdomar har gjort mig lite lätt deprimerad! De första sex veckorna i början på året var jag sjuk fyra! De andra två var jag inte frisk men ej sjuk. Ni vet ett sådant där mellanting. Dagisbakterier är mördarbakterier, har aldrig vart med om något liknande. Jag är ju aldrig SJUK, aldrig! Nog om det!

Nu är det dags att sätta igång med plugget! Ha en bra dag & Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0