Ny vecka ny ålder

Då var man TJUGOTRE år, gammalt känner jag, lillskit säger andra! Finns nog ett ordspråk som stämmer "man är så gammal som man gör sig"! Gör jag mig då äldre än vad jag är? Hum, tåls att tänka på!

Ny vecka som sagt & jag funderar på om jag ska spendera mina födelsedagspengar på en iphone 4! Är så GRYMT sugen & kostnaden är inte så mycket högre än den jag har idag. En hundring i månaden om jag lägger hälften av telefonen emellan! Ska gå ner på stan & känna på en idag! Den gamla är typ redan såld till syrran! Men samtidigt känns det grymt onödigt! Men WHY NOT som Alex säger!

Veckan är redan uppbokat till & med lördag! Puh, jobbigt att vara mamma ledig :P Om några veckor smygstartar jag i skolan & sedan är det full rulle! SKa njuta av dessa dagar med Caeila! För de flyger iväg så fort & sedan är det inte förrens i sommar som vi kan njuta av dagarna tillsammans!

Nu är det dags att utfodra min lilla sötnos & mig själv! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0