Frustrerad

Fick min första p-bot ever idag!Jag hade ju inte gjort något fel! Betalat & allt ju, men i vinddraget från dörren måste den ha flygit ner & nu sitter jag här 400 kr fattigare! Ledsen, besviken & arg på mig själv! Skulle ha KOLLAT en extra gång, men med en tung & frustrerad bebis så tänker man inte två gånger ibland!

Förstörde hela min dag, jag som var så glad & skulle iväg till IKEA & inhandla ramar till mina konstverk, men shiiiii fick jag! Aja, det är väll bara att paya & le!

Ska se om jag kan få igång mobilbloggen, då jag inte har lust att slänga ut pengar på en kortläsare nu heller!

Hoppas att ni har haft en bättre dag än jag! <3


Kommentarer
Postat av: Lancia

Beklagar bötern, Been there aswell...



Visste du att man kan få böter om man har fler lappar i fönstret utöver den aktuella parkeringslappen dessutom? Galet!

2010-09-09 @ 18:42:01
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag kan trösta dig med att jag fick 28 stycken böter 2008 varav 2 var fortkörningsböter och resten p-böter.. Så din är en piss i havet..;-)

Nej men seriöst, det är så irriterande för det är en så onödig utgift, speciellt när du inte gjort nåt fel. =( Du får en stor stor kram från mig och gnun! Hoppas vi ses snart!

2010-09-09 @ 21:49:59
URL: http://livetmedella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0