Ett inlägg i veckan

Tror nog att det kommer att bli standard from now on, känner att inspirationen inte är på topp. Caeila är sjuk, snorig & hostig! Men som tur tar hon det ganska bra, imorgon ska vi ta oss ut efter två dagar i karantän.
Idag var jag på veckorevyns bloggaward på bikbok, kul men mycket folk. Det var min underbara syster som fixade in mig i sista minuten & goodiebagen var asbra! Shoppade mest accessoarer, men det blev en shysst t-shirt också! Köpte dock ett par leggins som de glömde tabort larmet på, så måste tillbaka imorgon, vill ju inte att det piper varje gång som jag går in någon stans!
En annan sak som har hänt mig är att jag har gett upp det här med att vara så jäkla petig med hur hemmet ser ut, känns som att det funkar inte, om jag torkar golvet i köket ena dagen, så är det lika skitigt igen efter en måltid med Caeila. Försöker dammsuga en till två gånger i vecka & plocka lite på kvällarna, men sedan får det fan vara! Caeila älskar ju att "städa" det vill säga riva ut allt! Det kan var tvättkorgen som åker eller alla skor i skohyllan!
Nej nu kallar sängen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0