En massa spring

Känns som vi är överallt & ingenstans nuförtiden. Sällan en lugn minut, nu när Caeila har blivit så stor, sover bara en gång om dagen. Det är kul, men samtidigt väldigt jobbigt! Är helt mentalt slut när Alex kommer hem & idag har nog kroppen sagt ifrån också!

Har dock gjort lite inköp sedan sist & även klippt mig! Det blev väldigt bra & är nöjd! Snyggt & sofistikerat! Lite power/sexy/smart mom över det hela!

Köpte även en vinter overall till Caeila idag, dyr var den!  Men vill att min dotter ska ha det bästa & veta att hon inte fryser! Lägger hellre lite extra krut på det än något onödigt till mig! På söndag fyller jag år, 23 barre! Känner mig gammal, men mina mamma polare tycker att jag bara ska knipa igen :P Så jag kniper!

I helgen kommer Alex bror Christian med en hel drös av hans killpolare! Det blir utgång för mig på lördag & för Alex på fredag! Jag & min kära syster ska göra som serious booty shaking!

Blev "uppsagd"  från jobbet idag, i totalt samförstånd. De behöver någon som har mer tid & jag har verkligen ingen mer tid att ge! Kändes bra men väldigt jobbigt! Kändes som att ännu ett kapitel var över i mitt liv, men med avslut kommer en ny början! Vem vet vad som händer inom den närmsta framtiden? Vart vi är om fem år!

Har även gjort av med lite kreativitet på fem stycker tavlor som ska upp i Caeilas rum, väldigt nöjd med resultatet! Men vet inte om jag är redo att ge er min art! Ni får komma hit & titta om ni vill :D

Har även lyckats pajja min kortläsare! SUCK! Försökte mecka ihop den, men det gick inte! Jobbigt, men ska försöka fixa en ny imorgon!

Imorgon har vi middagsgäster, vi är sex personer som ska äta hemalagad schnitzel & klyftpotatis! Ska bli mycket trevlig, förhoppningsvis sover Caeila igenom hela middagen! För om hon inser att det är folk här så kommer hon inte somna förrens de går hem!

Det var nog allt, imorgon är det Pinglan som gäller & sedan ska vi träffa S&A! Ska bli superduper mysigt :D Nu IDOL!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Men åh, vill ju se bilder på frillan!

2010-09-08 @ 21:52:27
Postat av: Amanda

23??? HAHAHAHAHAAAHA! SNOOOORIS!

2010-09-08 @ 23:49:47
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: fanny

vill också se frillan :D

2010-09-09 @ 15:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0