So sorry

Ledsen hörrni för denna blogg torka, men min lilladotter suger musten ur mig för tillfället. Hon testar verkligen mina gränser med sitt whine. Från att hon vaknar till att hon lägger sig så följer hon efter mig som en liten gnällsvans. En riktig moodkiller. Så klart har hon sina ljusa stunder med (kanske 40 min om dagen), men för det mesta är det gnäll.

När hon väl sover middag kallar skolböckerna samt lite städning, så bloggen för tyvärr komme långt ner på listan. Har dock fixat lite i Caeilas rum, fick iden av all virkad grafitti! Lägger till bilderna imorgon, blev inge bra i kvällsljus!

Imorgon funderar vi på att dra till Pinglan men kanske struntar i det, lägenheten behöver ett uppsving & Caeilas rum behöver en omgång! Caeila älskar ju att hjläpa till & städa nuförtiden! Inget som går säkert, stackars mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0