En pluggande mammas vardag

Idag är det dags för föreläsning, inte ett dugg pepp faktiskt! Med rinnande näsa & att kliva upp ur en varm säng med två varma & gosiga människor i var inte lockande. Men nu sitter jag här & ska snart trampa iväg mot högskolan & lyssna på föreläsningen! Vet att när jag väl är där kommer jag slukas upp av väggar, betong osv. Men det är bara delen då jag ska dit som är seg.

Men man kan ju inte klaga, jag har ju valt detta själv & jag tror att det blir bättre när Caeila börjar dagis, då kommer vi gå upp tillsammans & fixa iordning oss tillsammans. Mysigt med lite morgon tjatter mor & dotter emellan.

Caeila börjar forma mer ord med sin mun, igår satt vi & lästa bok & Caeila ville härma vad jag än sa. Tut tut är favoriten & titta så klart. Hon står allt oftare & längre stunder så snart är kan hon nog gå.

Dags att dra, sötnöten har vaknat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0