Caeila ett år

Idag blev min lilla bebis en liten flicka. Ett år & början på ett nytt äventyr, hon börjar gå, stå & prata med. Imorgon börjar inskolningen på dagis & om två veckor kommer den gamla vardagen vara ett minne blott. Vi avslutar ett kapitel & påbörjar ett annat! Mysigt, skrämmande & kul.

Är väldigt trött & känner att jag inte orkar engagera mig idag (alot of that latley)! Nästa vecka blir även den en tung vecka, blir ensamstående igen. Förhoppningsvis sista veckan på ett tag, men Alex måste få jobba bort en hel del & jag känner att det är bättre att han gör det nu än när min tid är knapp! Ser fram emot att eventuellt planera en långsemester till sommaren! Mer om det om det blir av, men skulle vara asskönt!

Nu lite bilder & sedan ska jag njuta av senaste avsnittet av greys!




Den underbara tårtan!



Nybakta bullar, kärleksmums samt tårta stod på menyn!



Den söta draken som var tvungen att vara med!



Pappa Alex, Farmor & farmors nya kille!



Caeila & hennes bästis Klara!



Söta Klara!



Caeila spexxar i sin vagn!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Stort grattis till Caeila!!!!! =)

2010-10-31 @ 22:14:39
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Evelina

Tack för i söndags vännerna! <3

2010-11-03 @ 10:46:48
URL: http://levelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0