11 månader

Så nu rä hon 11 månader, redan tänker jag. Inte hänt så mycket mer från förra inlägget. Hon fortsätter & utmana gränserna & några blåmärken har det blivit på köpet. Hon är väldigt stadig, men verkar inte vilja gå då hon klarar sig utmärkt på att krypa runt.

Just nu är Caeila väldigt krasslig, hostar som en hel karl & jag tycker att det är väldigt jobbigt & drygt. Drygt då hon inte kan sova ordentligt, hon sover 20 minuterspass eftersom att hostattackerna väcker henne. Väldigt jobbigt för både henne & mig. Vi får ingen ordentlig sömn & vi går båda här hemma & surar!

Idag bär det också iväg mot Mariestad & imorgon ska jag & några mammor vidare till Gekås Ullared, undrar vad dte bjuder på egentligen? Har en liten lista så vi får se helt enkelt!

Ha en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0