Update

Liten update såhär på söndagen är väll i sin ordning. Hela helgen har vart fullproppad med en massa aktiviteter. Haft folk över titt som tätt & även hunnit med en utekväll.

I fredags hade vi risk kväll hemma hos oss, super mysigt. Fick en massa flashbacks tillbaka till sist vi spelade! Då hade jag värkar & på morgon efter så åkte vi in till bb! Så Caeila är en riktig RISK bebis, hon kommer bli awsome with that game. Har stora förhoppningar. Vi slutade inte spela förrens kl halv tre på morgonen & jag kände bara att dagen efter skulle bli pain.

PAIN var det ja, speciellt när en dotter har legat & vridit sig i sängen. Pillat mamma i ansiktet & nypit henne på ställen där man inte ska nypa! Kändes inte som att jag fick sova på hela natten, men kl halv nio så pallra jag mig upp & vi gjorde oss i ordning för en frukost på IKEA, they are to die for! När vi ändå var där så köpte jag lite nödvändiga saker, ja ni vet. Man kan ju knappt låta bli! Efter IKEA somnade Caeila väldigt tvärt & vi satte oss & pluggade. När hon väl vaknade tog vi en promenad mot Å&J för att snacka lite strunt, väl hemma igen kom mor& far för att sätta upp vår tv & för att vara barnvakt åt Caeila.

För jag & Alex skulle till Å för att träffa några sköna själar, super mysig kväll vart det & sedan drog vi oss hem, mot en till natt från hell. Kl 6.00 gav vi upp & Caeila fick en alvedon, vilket resulterade till en sömn som var så lugn. Stackarn måste ha haft ont! Idag ska viiväg på söndagsmiddag, kanske svänga förbi hos Evelina & handla lite mat inför veckan som kommer!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0