Sunday

Hela helgen har vart helt annorlunda, fredagen startades med taco kväll & spelkväll hemma hos oss. Spelet på menyn var RISK & det spelet är ju ett av det roligaste spelen på denna jord. Intrigerna & strategi gör så att alla blir helt inne i spelet. Det hettade till en eller två gånger, men det är ju en del av spelet! Jäklar i min låda vad kul det var. Iallafall kvällens vinnare var Sofie & jag, female winners. Killarna var lite putta men thats the game! Vi avrundade kvällen kl halv fyra på morgonen! Inte OK!
Lördagen började med att vi åt panncakes, mums! Sedan så rensade jag ut Caeilas garderob, två Ica kassar med 74 kläder blev det & en sommarkasse som jag ska kolla igenom i sommar. Caeila fick måla med fingerfärg för första gången & det blev ett litet konstverk! Efter det så jobbade jag lite med att seeda en hemsida för Alex jobb. På kvällen kom César, Sofie & Jenni hem till oss för en slappkväll! Vi åt upp resten av tacosen och sedan så kollade vi på filmen 22 Bullets (fristående uppföljare till Leon), den var väl ok. Tror att hela filmupplevelsen förstördes av att de hade använt google translate till att fixa undertexten. Kändes som att det var Yoda som hade skrivit texten!
Idag har det vart en härlig dag, vaknade kl åtta av att Caeila ville upp & satte igång att baka croissanter till min älskade karl, för det var ju trots allt fars dag! Caeila ville slå på stort & köpte även en kopp med texten världens bästa pappa. Påhittig dotter jag har!
Ovärt inlägg jag vet, men inspirationen används på annat håll just nu! Har inte tid att fixa med bloggen som jag hade när Caeila var ett litet bylte som låg & sov hela dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0