Livet leker

Känner mig lätt, pigg & lycklig. Allt flyter på bra just nu, Caeila är världens gosigaste lilla tjej numera (hon brukar vara gosig, men på sistonde har inte mycket dugt åt fröken). Men nu förtiden är hon oftast på strålande humör & vill bara läsa en massa böcker. Hon älskar pussleken, vilket är att man ger henne en puss & sedan ska hon ge en tillbaka. Hon tultar runt lyckligt hela dagarna & butter Caeila syns inte så lång ögat kan nå (PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ, gör faktiskt riten med). Dagis är en hitt & det är knappt så att hon vill ta sig därifrån!

Skolan är bra & jag glänste lite idag med :D Geek som jag är så hittade jag fel i kurslitteraturen guldstjärna i kanten! På tisdag börjar min andra kurs så då börjar jag med heltidsstudier. Ska bli kul, kommer vara i skolan mellan 7.45-16.00 varje dag, vill jobba bort allt som ska & när vi är hemma så ska jag bara ta hand om mig, Caeila & Alex. Målet är att ha pluggfria kvällar & helger, skärper man sig i veckorna så ska man inte behöva studa på helgerna!

Bokade även tid för undersökning till ögonoperation idag, är trött på glasögon & linser. Mina ögon har förändrats sedan graviditeten & reagerar inte alls bra med linser längre. Det skaver, krånglar & är allmänt obekväma. Sedan räknade jag på det & om man räknar lite krasst så kommer jag ha tjänat in pengarna om 5-6 år. Sjukt värt!

Nu ska jag mysa in mig i en filt & kolla på arga snickaren & kanske lite grand design! Imorgon bär det av till förskolan igen & även en fika/lunhc på stan står på schemat!


Kommentarer
Postat av: Evelina

När ska vi ses då? Buhuuu, saknar er!

2010-11-04 @ 14:43:45
URL: http://levelina.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Var tänkte du göra ögonoperationen?

2010-11-10 @ 13:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0