Vinprovning, mat & vällingflaskor.

Har haft en supermysig kväll med Josefine. Nellie & Caeila var också med vilket ledde till att maten varvades med gröt & välling. Tyckte ändå att det är skönt att vara hos någon & känna att man kan varva ner. Gott sällskap är alltid kul, tyvärr var vinet ingen succé. Kommer nog aldrig tycka om det, jag håller mig nog till cocacola!

Menyn bestod av toast med skagenröra till förrätt & sedan blev det kycklingfilé med klyftpotatis & tsatsiki till varmrätt. Vi skippade efterrätten & högg in på snacksen. Efter filmen så kollade vi på Mamma mia & snackade en massa strunt i vanlig ordning. Tack för en mysig kväll. Nu ska jag gå & lägga mig!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack själv! Mkt trevligt!

2010-05-09 @ 10:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0