Venerdì

08.53 ringde de ifrån Thea tandhälsa & sa att vi har en tid till dig IDAG! Jag menar hur fort kan det gå liksom, de hade fått återbud & de tänkte då direkt på mig. Mycket bra service & hon sa att de i vanliga fall har en väntetid på 2 månader!  Så nus ka jag dit & få min dom, tror att jag minst har ett hål! Aldrig haft hål så har lite ångest inför detta.

Idag ska vi träffa mamma maffian igen, blir mycket sådant nu när vädret tillåter. Sedan ska vi till min mor & far ikväll då de har kommit hem ifrån Italien respektive Indien!

Caeila hade så jäkla ont i magen igår & bara skrek, kl 24.00 så somnade hon tillslut & idag är det bra igen. Stackars liten, magen var alldeles hård & mamma Sarah försökte peta in så mycket katrinplommon som gick. Hon HATAR katrinplommon, finns det något annat som är laxerande som man kan ge till bebisar?

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: sanna

päron:)

2010-05-21 @ 09:53:20
Postat av: Josefine

precis vad jag skulle skriva, päron funkar. Krävs dock lite mer mängd än katrinplommon så mosa mkt, eller försök få i henne en hel burk under dagen

2010-05-21 @ 10:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0