Dagens kort

Vilken dag det har vart. Riktigt huvudvärks väder & varmt som attans. Supermysigt på djäkne som vanligt, många mammor som var med idag. Vi satt & tjötade, när det helt plötsligt regnade. Snabba & flinka som vi är var vi ihop packade på 1 minut. Inte ens Zigenarna kunde ha gjort det bättre.  Som tur var så slutade det regna ett ögonblick senare & vi förflyttade oss in i skuggan.

Efter mammaträffen så gick jag & Alex hem till Å&H för att ge lilla Arvid sin present. Blev väldigt uppskattat. När vi väl kom hem så var det så varmt ute att jag tog ut Caeilas lilla badbalja till balkongen så fick hon sitta där & plaska. Det uppskattades. Tyvärr så hände det en liten & Caeilas bad fick avslutas då hon bajsade. Baddräkten tog som tur vad upp allt, men ändp. Är det inte typsikt?

Sen kom Nella förbi & vi har suttit i vårt kök & snackat en massa strunt. Jag har även provat på att göra en kycklingwok, blev sådär! Nu är det dags för Ugly Betty & sedan kanske lilltjejen vill somna in i sin mammas famn. För idag är jag helt färdig, blir sängen för mig snart! Lite bilder ifrån dagen!



Kommentarer
Postat av: Kajsabajsa

Lät som en mysig dag! Kände inte att jag ville släpa iväg Niilo så långt som till Djäkne när han hade feber, men det blev en liten promenad med Maria & Tilda! Hoppas dock snart på en ny träff för det var verkligen alldeles för länge sen. Hoppas på grill hos Sanna snart :P

2010-05-18 @ 20:29:18
URL: http://attvarakajsa.blogg.se/
Postat av: Anka

Åh vad smart att ta ut badbaljan på ballen, de ska vi också pröva :)

Tack för en mysig dag :D

2010-05-18 @ 20:51:06
URL: http://blomsteranka.blogg.se/
Postat av: Sarah

Så himla söt baddräkt!

2010-05-18 @ 21:10:30
URL: http://strimmor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0