Tisdag

Har haft en fördjävulsk natt. Mellan 00.00 & 07.00 vaknade jag ca sju gånger av en liten Caeila som ville ha uppmärksamhet. Vad är det frågan om?! Skulle egentligen iväg på någon apotekgrej med resten av mammorna men jag bangade & låg kvar i sängen. Sådana här nätter är inte roliga!

Idag ska jag tvätta, lämna in min Iphone, köpa lite ramar & skjutsa Alex för att hämta en cykel. Ikväll kommer min pappa förbi & då ska vår iMac upp på väggen & vi ska sätta upp några hyllor i köket. Vi ska även äta gott, det blir helstekt majskyckling med potatis & sallad. Glömde visst lägga upp veckans mat. Men gör det direkt efter detta inlägg.

Ha en trevlig dag!




Kommentarer
Postat av: maria

kan vara tänder på g :) har du nån förlossningsberättelse man kan få ta del av?

2010-05-04 @ 12:54:54
Postat av: King Perra

Barn är som ni kvinnor - Kräver uppmärksamhet dygnet runt ;D Skämt åsido, hoppas det går bra med Caeila och att hon mår bra :)

2010-05-04 @ 16:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0