Sabato

Idag ska det röjjas här hemma, ser ut som en svinstia. Dammsuga samt lite plock så är det ordnat. Sedan tänkte jag kanske ta mig ut på en promenad med min lilla ängel.

Igår så var vi borta i princip hela dagen. Det var kul att träffa min papii igen efter att han hade vart i Indien. Hn fick berätta om hur de levde där & jag kände faktiskt inget speciellt sug efter att åka dit. Vi åt god grillad mat & kollade på filmern Jerry Macguire. Har faktiskt inte sett den filmer förut & jag säger det igen, varför kan de inte göra sådana filmer nuförtiden. Där det bara är en historia utan för mycket drama?

En annan nyhet är att Alex har fåt ett "internship" på en reklambyrå. "Im super exited for him" ett jätte bra jobb & merit inför framtiden. Så från & med 14 juni så jobbar min man heltid för en piss summa. Men det är erfarenheten samt meriten som räknas. Om ett år kanske det leder till ett heltidsjobb! En annan av perksen är att han fick en Macbook pro, så nu sitter jag & glassar på den :D Me like! Han fick även en ny Iphone 3Gs så nu äger även jag en Iphone. Me like even more :D

Nej nu ska jag kolla igenom internet lite & sedan bär det av i solskenet! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0