Robin Hood & vuxen tid

Idag var mormor Anna barnvakt åt sitt barnbarn, jag var som vanligt väldigt nojjig & sprang in från parkeringen in i lägenheten. Bara för att finna att Caeila sov! Det hade gått bra sa mamma & de hade lekt en hel del. Hon varnade mig också för att Caeila har blivit bra snabb! Jo tack, det vet jag sa jag. 

Det är skönt att komma ifrån med Alex & bara ha lite tid för oss själva. Lyxen av att kolla på en film & veta att man inte blir störd. Att man inte kan kontaktas då det inte finns någon mobiltäckning i rummet. Det är avslappning för mig & visst oroar man sig, men den energin man får efteråt är helt underbar! Jag kan leva på de där tre timmarna i många veckor. Man behöver det som föräldrar, lite egentid med Alex & som vuxna!

Filmen var otroligt bra för övrigt, en riktig mamma film & den är gjord för en uppföljar. Me love it!. Det är en sådan där film som man bara måste ha i sin filmsamling. Det känns liksom inte rätt utan den!

Nu har det lilla busfröet vaknat igen så ska gå & gosa.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Ska oxå köra en dejt med min tjockis o se den :D

2010-05-26 @ 22:11:31
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Jenni

jag och mathias såg kick ass ikväll. sjukt bra. rekommenderas. :D

2010-05-27 @ 00:06:38
URL: http://mielekki.blogg.se/
Postat av: Jenna

Det är väldigt viktigt att få lite egentid! Jag har sagt det förr. Tror sf skulle vinna mycket på att även köra barnvagnbio på typ fredagskvällar så man kan då med vänner eller man. Det är som att dom tror att mammor bara har andra mammor som vänner och därför har det på dagtid!



Kram!

2010-05-27 @ 13:31:18
URL: http://vardagenmedviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0