Mercoledì

Idag har vart en lugn dag, Jenni har kommit hit & så har vi lunchat ihop. Sedan begav vi oss ut på foto promenad med mig & Caeila som modeller. Så kul när någon annan tar kort på mig & Caeila! Känns som att det blir så välgjort, för när jag gör det blir det oftast stressat & det kan ta en sån tid att fixa alla inställningar på håll. För att sedan behöva ändra om dem igen.

Men det var väldigt kul & vi fick ca 180 kort inför framtiden. Älskar dagens teknologi på det sättet, man kan på ett helt annat sätt föreviga sin vardag. Förr så tog man bara kort när det var något speciellt för attdet "kostade" att ta kort. Caeila kommer att ha hur mycket bilder som helst att titta igenom. Hon kommer aldrig att sakna minnen från sitt första år!

Appropå något annat så har Caeila fått sin första tand! Jajemensan, har inte sett den ännu men man känner den. Snuttan börjar bli stor! Förklarar en del om varför hon skriker i sömnen, kan inte vara skönt att ha tandsprickning!

Ikväll blir det i vanlig ordning en slappkväll i soffan, orkar inget annat. Tar på krafterna att vara "ensamstående mor" under Alex tenta perioder. Kanska ska unna mig att läsa någon bok i sängen & bara slappna av?


Några av dagens pärlor, tack så mycket Jenni, ni hittar hennes blogg i min blogglista!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Underbara bilder!

2010-05-19 @ 18:35:57
Postat av: Sanna

Vilken sööötis ;)

2010-05-19 @ 20:07:31
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilken underbar unge !! Otroligt fina bilder på henne och Er 2 tillsammans :D

2010-05-19 @ 20:11:30
Postat av: Jenni

<3

2010-05-19 @ 21:26:26
URL: http://mielekki.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nej Sarah nu dog jag lite... Vilka underbara bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ni e så otroligt vackra på två!

2010-05-19 @ 23:59:11
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: King Perra

Sköna bilder :D

2010-05-20 @ 11:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0