Martedí

Vilket jävla skitväder rent ut sagt, förstör alla mina planer för dagen. Har inga regnkläder & mitt tegnskydd är så jävla dåligt! Jaja, får försöka vara positiv, det kommer säkert att klarna!

Caeila blir mer & mer rörlig för varje dag, bruttan börjar bli snabb. Man måste verkligen hålla ett extra öga på henne nu, hon är aldrig kvar där man lämnade henne! Det är kul att se henne "hämta" sina leksaker själv & höra hennes joller!

I eftermiddag är det dags för biblioteket, där ska vi vara med i någon barngrupp med min föräldrar grupp- Efter det så ska jag vidare till barnshoppen! Sedan kanske det blir en liten tur på stan. Allt beror på hur vädret utvecklas!

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0