Lunedí & dagens foton

Förlåt förlåt, jag har haft fullt upp idag med & somnade om med prinsessan min imorse. Så vi sov till 13.30 & skulle träffa Josefine på djäkne kl 14.00. När jag väl skulle iväg, så ser jag att Alex har tagit med sig förråds nyckeln med till jobbet. Ni kan förstå att jag blev stressad.

Men när vi väl var på plats å Djäkne så hade vi en underbar stund i solskenet. Vi festade på rabarberpaj med vanlijsås, bullar & cocacola. Sedan blev våra bebber griniga så vi beslöt oss för att ta en tur på stan. Vi fönstershoppade i butikerna & sedan tog vi oss till Gränden för att utfodra de små. Väl där festade vi loss på varsin stripstallrik efteråt så mådde vi väldigt illa. Usch, man straffas verkligen direkt.

Efter det började vi gå hemmåt & Caeila var verkligen på strålande humör, hela vägen hemmifrån Josefine så skrattade hon & log. Pappa Alex mötte då upp oss & spexxade runt på sin longboard. Väl hemma när vi skulle lasta av vagnen så tappade alex glasbehållaren med vaniljsås i trappuppgången. Hihi, dt fick han allt torka upp.

Väl hemma så duschade Caeila & sedan fick hon sin kvällsgröt. Jag lagade sedan lite barnmat till henne medans hon lekte i köket. Nu sover hon & jag har tid att uppdatera er om läget. Dagens bilder kommer nedanför! Ha en trevlig kväll!


Chilla på djäkne.

ser ni den lilla tanden?

Det är bara töntar som stannar i duschen!

Gissa vem som vaknade igen, ingen egentid för mamma. Bah!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖT !!

2010-05-25 @ 08:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0