Inga hål

Gick in på thea tandhälsa & kände klumpen i magen, usch jag hatar verkligen att gå till tandläkaren. Kanske därför man inte har vart där på över tre år. Det & att det kostar pengar. Vi sätter oss i väntrummet & jag letar fram något till Caeila för att leka med. Hann knappt sätta mig ner innan jag ropades in: Sarah Paskota. Tyckte om min tandläkare direkt då hon var gravid, kände liksom en samhörighet då hon var där jag hade vart 6 månader tidigare.

Fick stta mig i den där fula stolen & jag sa lite nervöst "kommer säkert ha massor med hål, jag har slarvat". Det första hon gjorde var att röntga. "Det ser ju bra ut det här", jag drar en djup suck av lättnad! Domen blev lite borttagning av tandsten men annars såg allt fint ut :D

Ikväll är det grillningn hos mamma & pappa med en massa mys. Nu ska jag mata lillan. Kommer upp lite bilder senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0