Im a sucker for Biggest Loser

Jag måste säga att jag älskar det programmet, blir helt till mig när de kämpar som de gör. Har nog sett alla säsonger & alla finaler hitills :D I & för sig har jag ju alltid älskat program där folk förändrar sig själva, typ makeovers. Men har verkligen fastnat för denna serie.

Idag har vart en ganska så händelselös dag, vi har vatt på promenade med Evelina & Klara & sedan har vi bara slappt. Gjorde världens godaste kycklingfilé med potatis & en stor grönsallad. Mums. Nu ska jag se klart på biggest loser finalen & sedan ska jag nog knyta mig!

Caeila är fortfarande vaken & väldigt alert, helt galen faktiskt! Vad är det i mjölken egentligen? Hon ålas sig fram & halvkryper lite då & då. Samt gör en massa ljud. Jag ser fram emot den dagen som hon kan krypa samtidigt så fruktar jag den. Stackars mig, kommer inte ha en minut för mig själv när hon är vaken!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaaa! Jag håller med! Har INTE sett fram emot när han börjar yra runt samtidigt som jag längtar till o se han krypa o gå. Tänk om jag kanske omedvetet hämmat hans utveckling...han har ju inte bråttom till o börja med nått direkt...



Du bruttan! Nästa gång går vi o fyndar tillsammans på loppis ;)

2010-05-12 @ 00:41:16
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0