Hemmagjord Pizza & film

Idag var vi på stan som sagt & jag köpte inget! Var sugen på både de ena & det andra. Men ibland är det bara att hålla i pengarna. Följde sedan Evelina hem & sedan tog jag mig en långprommenad med Caeila. När jag kom hem var jag helt slut. Men nu är pizza baket i full gång.

Vi har besök, kära bobbo kom idag! Vi ses tyvärr inte så ofta längre & känner att det är fy skam. Men ikväll ska vi käka pizza & kolla på the Pacific del 1. Det blir mys, vi har även festat till det med cocacola, chips & ostbågar! Länge sedan som jag åt dessa underbara gula bågar!

Caeila har blivit en riktigt livlig krabat & börjar nu skratta mer & mer. Det är helt underbart, har aldrig vart svårt att få ett leende & hon har alltid haft glimten i ögat. Men hon har alltid varit snål med sina skrattattacker. Men idag har jag fått höra flera stycken. Värmer mitt hjärta.


Caeila i bobbos keps!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jasså mannen lagar pizza shirtless i erat hushåll ;) (De e väl mannen...?)

Söta bilder på Caeila :) Hon gör en glad.

2010-05-07 @ 21:38:48
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0