Förfest

Igår kväll var kul, förfest är ju det som är roligast. Vi spelade buzz & satt & snackade. Det spelades ölspel & vi dansade lite grann. De andra drog vidare mot båten vid 22.30 & jag, Caeila & Alex knallade hem. Alldeles lagom faktiskt! Tack för en trevlig kväll!

Folk brukar undra hur jag orkar vara med fulla människor när jag själv är nykter? Jag brukar svara att det inte är så jobbigt som man tror. Men hur kommer det sig att folk brukar tjata på en att dricka? Är det en osäkerhets grej? eller tror de att man dömer dem för att de dricker? Eller vad är det frågan om?!

Brukar faktiskt bli arg vid en punkt av kvällen när folk inte kan sluta tjata. Men kom igen då Sarah, en shot, en öl, en cider. Tjat tjat tjat, det är det som är jobbigt inte själva saken att folk är fulla. Förstår inte varför de inte kan låta mig vara!
Lite bilder från kvällens gång! Be adwise no nagging happend yesterday




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0