Dagens foton

Blev rätt så många idag, hänt mycke här hemma. Bland annat bad & mys på balkongen för Caeila. Sedan har Nella & Emil vart här & vi har ätit lite mat & haft det väldigt trevligt! Men här är dagens bilder.


Dagen började med frukost i köket. Caeila väntar på sin mamma.


På eftermiddagen blev det pannkakslunch med pappa Alex på balkongen.


Lite mys måste man ju också hinna med!


Sedan vard et plask & lek på balkongem.


Mumsigt med plastleksaker. 


Prinsessan ler & tungan skall alltid vara med!


Tungan är med även här. 


Sedan var det dags för majskrokar! De knaprar hon i sig väldigt snabbt!


Caeila doesn´t share food!

Måste tillägga att jag under två månader har tagit 3500 foton på Caeila & våra sysslor. Så det  nu får se är bara en bråkdel av alla bilder.  Lite sjukt tycker jag iallafall, tur att man har 1 tb hårddisk på datorn. Nu ska jag mysa ner mig i soffan. Imorgon bär det av mot mamma & pappa tidigt på dagen.


Kommentarer
Postat av: Jullan

Underbara kort, verkligen !! Sötste tjejen ju :)

Hur gick det med den där tävlingen förresten där Caeila kunde bli covergirl för en tidning :D ??

2010-05-23 @ 18:33:48
Postat av: Kusin Emma

Hej Sarah,

Guud vad söt Caeila är!:D

Hoppas att det är okey att jag snor en bild på gullungen:P

Kram Kusin Emma

2010-05-24 @ 16:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0