Barnensdag

Japp today is the day when we celebrate our children. Så vad sa vi göra denna dag, det är ju lite molnigt & grådassigt ute. Men känner att vi ska gå ner på jippot i stan & kolla oss omkring. Jossan & Nellie samt Sarah & Ella möter oss där.

Får bli att köpa morsdagpresent åt mamma idag, det får man ju liksom inte glömma! Jag har redan köpt en åt mig själv. Blev ett par Lisbeth Dahl askar som jag ska ha som tittskåp eller smyckeskrin har liksom inte bestämt mig ännu!

Ikväll ska vi iväg till mor & far för att grilla mums. Sedan ska vi se på fotboll urk. Jag sitter väll & bloggar eller något sådant. Nu är det dags för frukost & efter det sk avi bege oss!

Ha en trevlig dag & så kommer foton upp senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0