The wonder of computers

Måste bara säga att det känns underbart att vi har fått hem den nya datorn och det som är bäst med det hela är att jag använder den och inte Alexander :D Det var helt klart värt att sälja de två stationära klumparna vi hade förut för att ha denna snyggingen i vårt vardagsrum. Så nu sitter jag här med min fina apple och bara myser. Caeila ligger i babygymmet och hela familjen är samlade i vardagsrummet.

Den nya familjemedlemen:






Idag kändes det verkligen som att våren var här, solen sken och värmde riktigt ordentligt. Imorgon skall vi ta en lång prommenad om det är samma slags väder, om inte så skall jag slipa och fixa med den fina bokhyllan som vi ska bygga. Ska ge före och efter bilder när det är klart :D

Kommentarer
Postat av: King Perra

Nice!

2010-03-30 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0