I'm bringing it back into my life!

Ja, vad ska jag nu ta tillbaka. Jo de högklackade skorna. Har hur många par som helst hemma men har inte använt några av dem på ca 1 år.
Varför? För att det är för obekvämt att gå i när man är gravid med svullna elefantfötter & en tung mage. Men idag insåg jag att jag måste börja pina mig igen & gå i dem. För det är alltid jobbigast i början. Nedan kommer några kort på mina favoritskor :D




Bootsen är en present (dock väldigt bekväma, så har börjat använt dem), skinpumpsen kommer ifrån Sydkorea & de svarta pumpsen köpte jag på Replaybutiken i Venedig.

Älskar att ha ett par snygga skor till ett par jeans eller snygga leggins. Nu är det nog dags att äta lite och städa iordning här hemma.

Glöm inte att rösta på min bikini (tryck på bilden nedan):


 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0