IKEA med Caeila, Kajsa&Niilo

Idag var det dags för B-dagen (barndagen) på Ikea, Kajsa anlände för att plocka upp mig och Caeila strax efter kl 9.30. Vi satte oss i hennes silvriga Volkswagen passat och körde iväg. Jag hoppades på något storslaget och var spänd av förväntan av vad IKEA skulle kunna tänkas hitta på på B-dagen! När vi väl kom fram till varuhuset så blev jag måttligt besviken när det visade sig  vara som vilken dag som helst.

Men vi tog oss samman och satte oss för att äta IKEAs frukost, vilket är klart värt eftersom att man just nu får gå 2 för 10 kr :D Helt sjukt bra pris. Väl där så inhandlade jag säkerhets saker till lägenheten. Börjar bli dags att kitta upp lägenheten då vi var på skrämselsmöte på BVC här om dagen. Så nu skall lillan inte göra sig mer illa än nödvändigt.

Hittade även andra bra saker, men måste vänta tills nästa månad, då vi har en sträng budget här hemma. Blev dock väldigt sugen på att köpa trätrall till balkongen. Får se om jag smyger iväg och köper det när Alex inte ser :P

Bild på Caeila på Ikea, vilken tröttmössa <3




Nej nu ska jag iväg och hämta syrran och dra vidare till barnshopen här i Västerås, så får vi se vad jag hittar för fynd. Bilder på detta kommer upp lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0