Working twelve to five

Hur drygt är det inte att vara tillbaka på jobbet när det är sådant här väder! Imorgon jobbar jag 12-19 :( Saknar Caeila på dagarna, fast hon verkar ta det coollugnt!

Blir inga dagensbilder idag, då jag inte har tagit några. Men min bror Stefan har kommit ifrån Karlstad, väldigt trevligt! Så nu är vi hos mor&far & har ätit. Grabbarna kollar på fotboll & Caeila sover! Lite egen tid med andra ord!

Bara fyra dagar kvar på jobbet nu & sedan nedräkning, imorgon när jag går hem har jag arbetat halva tiden. Jävla tjat om jobbet jag vet, men pest ju. Stå inne i en butik hela dagen.

Lite gamla bilder på Caeila bjuder jag på!


 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh duktiga du som jobbar! Förstår att det är kämpigt när du saknar Caeila.. Det är bara samla kraft till de sista dagarna, sen så!

2010-06-17 @ 22:41:08
URL: http://attvarakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0