Venerdí

Åh så var det fredag igen, veckorna rusar förbi! Snart är det bara en månad kvar tills att vi flyger till Italien! Ska bli så skön & sparar mina shoppingpengar till den kommande resan!

Idag vet jag inte vad som händer, hör med lite mammor om de har lust att träffas på djäkne! Annars funderar jag & Caeila på att ta en lång promenad & sedan avsluta med att möta upp pappa Alex!

Nu på morgonen har Caeila duschat & hon har ju sin alldeles egna stil där hon lägger sig på golvbrunnen & samlar upp en massa vatten. Där kan hon ligga i länge & leka med de olika sakerna som finns där! Sedan är det bara för mig att torka golvet, men det kan ju behövas då & då.


Lite oskarp bild, men jag gillar att Caeila "vuxna" leende!




Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

Hej Sarah!

Glöm inte att jag också kommer, den 18-20 juni!:D Haha, har du börjat bädda min säng? x'D skoja, jag lovar, jag tar med mig min luftmadrass..

Kram Emma<3<3

2010-06-04 @ 16:40:57
URL: http://emmalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0