Dagens foton

Åh vad skönt det är att vara "ledig"! Har haft en underbar dag med min sötnos Caeila, min lilla Tigra! Hon är så go & hon gör min dag (ibland förstör hon ju den också).


Vi började dagen med att steka lite fattiga riddare till mamma & en liten pannkaka åt Caeila. Sedan festade vi loss på dessa underbara delikatesser. Efter frukosten behövde prinsessan grötansikte & drottningen flöthår ta en dusch, så vi tog vår tid & lekte i duschen. Sedan var det dags att ta sig ut emot Djäkne för att möta upp med min mamma maffia! Gick dit lite tidigare & vi parkerade oss på en skuggig plats & Caeila somnade in. Så då fick jag lite kvalitetstid med min aj-fån & spelade ett spel Carcasonne! Mycket bra game det där!

Snart slöt Vanessa&Victor, Sarah&Ella samt Amanda&Adam upp. Vi mös & tjötade på som vanligt. Våra bebbar var på toppenhumör, för det mesta! När vi väl kom hem så slumrade både jag & Caeila in, väl behövligt för båda två!

Imorgon har jag ännu en hektisk dag frammför mig! Ska göra hemmagjord glass, vi får se om det blir en hiss eller diss, sedan ska jag även ta mig till barnshopen & träffa mammorna. På kvällen kommer Evelina, Klara & Emma hit, för en mysig tjejkväll. (Pappa Alex är ute & svirar runt).

(Caeila gillade förövrigt melonen, men ingen annan bild blev bra, för grynit? Vad beror detta på?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan man vara så SÖT :)

2010-06-24 @ 20:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0