Renoverng & party

Förkåt så mycket för att bloggen stod stll under en hel dag. Men blir lätt så när jag & Alex fick en smula panik här om dagen.

Nästa vecka insåg vi att vi kommer ha 3 personer boende i vår trea & Caeilas rum är obeboligt. Dvs att en tjej & yvå killar skule bo i vardagsrummet! I don´t think so. Så igår har vi rivit tapet hela dagen & bara kännt oss stressade. Fick även hjälpa Aex att städa & sedan skulle jag ut.

Runt fyra snåret kom Jenni för att hjälpa mig med sminket inför utgång, jag menar jag har ju inte vart ute på 1,5 år. Så någon festsminkning har det ju inte bivit av. Iallafall så fixade hon till sotiga ögon & resten väldigt neutralt. Jag skjutsade hemn henne för att sedan ta mig till Josefine för en förfest. Där träffade jag en massa hot momas.

Runt sju så stack vi vidare mot pluto där det bjöds på fördrinkar & grillbuffé! Mums, det var inte dåligt mat direkt! Vi dansade & spelade BJ & runt tolv så bestämde jag & Kajsa oss för att dra vidare mot Kåren! Där mötte vi upp med Jenni, Kalle, Daniel & Moa, det var väldigt nostalgiskt för båd mig & Kajsa att vara där igen. Kul, eftersom att vi båda ska börja läsa i höst igen. Jag var där & skakade RUMPA til kl blev två. Sedan följde Jenni & Moa mig till bilen <3.

Väl hemma så var jag så uppe i varv, kändes som att jag var full fast jag inte hade druckit en ända droppe alkhol. Sov också väldigt oroligt, precis som om att jag var full. Förstår nu varvör Caeila vrider & vänder sig så mycket på nätterna, nya intryck gör att man sover sämre. Iallafall jag!

Tack alla sköna människor igår, det var kul & minnesvärt! Får vi göra om snart!

Idag ska jag & Alex fortsätta med rummet & Caeila ska åka med mormor & morfar till Eskilstuna för att kolla på min kusin som spelar fotboll.


Caeilas blivande rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0