Martedí

Caeila har vart weinalisious hela dagen, har knappt fått något gjort. Känns jätte jobbigt att hon är så här & vill bara att hon ska vara sitt gamla vanliga jag. Kan inte ens sätta ner henne på golvet utan att hon stortjuter. Känns jobbigt att hon är så här då hon ha barnvakt imorgon, förhoppningsvis så går det bra. Alex har lite jour.

Imorgon ska jag jobba & för första gången skall Caeila ha barnvakt en längre stund. Har ångest & både jag & Alex är orolig. Som tur är ska vi till doktorn kl 14.00, så det "första" barnvakts passet är bara två timmar & sedan är det andra barnvakts passet är sedan på 2,5 timma. Så det blir nog bra med mjukstart. På torsdag & fredag ska hon vara med morfar & på måndag med Alice. Känns väldigt jobbigt men man måste jobba om man vill ha extra pengar & vi behöver verkligen lite extra cash.

Har även sett miniserien Pride and predjudice ifrån 1995, mycket bra serie. Rekommenderas varmt!

Dagens foton kommer här :D


Nätmelon är gott som efterätt, först åt jag pasta med tomatosås!


Blev så smutsig så att jag fick lov att duscha!


Fick melon ännu en gång, det är ju så gott!


Mamma tyckte att pappa såg hungrig ut så hon slängde lite gröt på honom :D

Det var allt från idag! Önska mig lycka till på jobbet imorgon & om ni har vägarna förbi, kom & hälsa på!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaa! Sista bilden e klockren! Vilken fru han har!



Äter Caeila bättre idag?



Lycka till på jobbet pudding! Måste kännas väääldigt konstigt o jobba imorn. Du kommer få massor me caeila abstinens! Men de kommer gå bra. Kanske bra för er BÅDA o va ifrån varan en liten stund.

Synd att du inte kan komma på mamma dejten bara :(



Puss o kram!

2010-06-15 @ 22:35:58
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA !! Sista bilden är gryyyyymm ;)

2010-06-16 @ 05:34:05
Postat av: Sarah

Härliga bilder.



Och Jane Austen is the shit. Älskar alla filmdramatiseringar från den tidseran..=)

2010-06-16 @ 20:55:04
URL: http://strimmor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0