Måndag kväll

Bloggandet har kommit i kläm pga av renovering & att jag faktiskt inte har haft så mycket att berätta. Idag har  vi spacklat & sedan har jag & Caeila myst med Evelina, Klara & Janika!

Ska börja gå upp tidigare å morgorna & frhoppningsvis få en tröttare bebis då både jag & Alex vill ha vår egen tid på kvällarna. Blir inte riktig så när Caeila är vaken till elva om kvällarna alex börjar klockan sju. Men imorgon ska vi bra på en ny kula & jag att det kommer bli bra. Jag ger det två veckor om inget har förändrats då struntar jag i det!

Nu ska jag mysa med Alex. Inga foton idag heller, glömde kameran ska bättra mig!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Gå upp kl 06.00 som oss, det kommer ge resultat kan jag lova dig!

2010-06-08 @ 21:19:22
URL: http://levelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0