Dagens foton & fågelbajs!

Caeila har vart väldigt grining idag, tror att det är den nya gadden samt den varma vädret som är boven i dramat. Jag menar när till & med badkaret blir dissat så är det illa. Orkar inte skriva så mycket om vad som har hänt, för det har hänt mycket. Ok då, bara för att ni tjatar så tar jag det i korta drag.

Var till djäkne & träffade bruttorna, drog hem tidigt för att Caeila var så grinig. Hon somnade strax efter att vi kom hem & jag satte mig & chillade med en bok. Fixade sedan med maten inför kvällens grillning med Alice, Mattias, Martin & Anna. Syster yster kom också för ett besök & även min mor & far. Alex kom hem & gjorde rabarber paj som vi bjöd på efter grillningen.

Blev även nerbajsad av en fågel idag, första gången i mitt liv! FYFAN VA ÄCKLIGT, säger jag bara, barnbajs är ju rena mums mums emot det där. Usch, får kvälvningar bara att tänka på det. Kom på handen & byxorna! Var typ helt slemmigt, som en snorlåma & vitt brevid! Nej usch mår bara ill av att skriva det! Ska tälja till mig en slangbella & skjuta ner fågelskrället!

Nu är jag helt slut & vill bara slötitta på tv för att sedan gå & lägga mig. Caeila är fortfarande vaken & klockan är nu 23.10, kvällspigg brutta! Tror att det är sommarljuset som spökar med hennes sovtider. SUCK! Men men, får bli nya rutiner!


Mammas broccoli & pasta pure äger :D Because your worth it!

Nu ska jag sätt amig & äta bigaråer & titta på sex and the city (serien), hur bra är den inte då. Så kul att de har börjat sända dem igen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur söt får man vara egentligen!?!?!? Godis bit!!!



Sarah, de betyder tur o bli nerbajjat av en birdie! Vet du inte de??? Pippin har gjort dig en tjänst!

2010-06-03 @ 00:18:37
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Jenni

ÄLSKAR första bilden. den får du skicka till mig sen. :D mysigt med fågelbajs, hihi. ;) <3

2010-06-03 @ 07:37:06
URL: http://mielekki.blogg.se/
Postat av: Jenna

Åhh, bigaråer. Gu va sugen ja blev på det nu. Så gott ju!

Ska också ta mig i kragen och börja göra egna pureer. Har du nå tips?



Kram!

2010-06-03 @ 09:52:38
URL: http://vardagenmedviggo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka underbara ögon hon har !!

2010-06-03 @ 16:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0