Dagens foton

Ännu en vecka till ända & mycket har hänt. Men vet ni vad? Caeila har lärt sig att krypa nu, helt & hållet. Hon föredrar fortfarande armystyle men börjar gå över mer & mer till krypstilen! Oh lord, jag kommer verkligen inte få en lugnt stund nu!

Idag har vi fortsatt att renovera, men vi har också hunnit med att åka till Eskilstuna för att se på kusin Max när han spelade fotboll. De förlorade, men laget tog det bra! Caeila var däremot gnällig från & med att jag kom dit! Undrar in det är det varma vädret plus solljuset som gör henne så trött & gnällig.

Efter matchen åkte vi hem till mor&far för den vanliga söndagsmiddagen, alltid mysigt. Grillad majskyckling med klyftpotatis & sallad. Jag fick också med mig hem en del gamla jeans som vi klippte om till Jeansshort, love it!

Nu sitter vi här hemma med en övertrött tjej! Undrar om hon ska sova snart, jag & Alex hade tänkt se på wolfman! Men de planerna blir nog inställda! Glömde kameran hemma så ni får hålla till godo med lite gamla godingar istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0