Dagens foton

Har vart en helt underbar dag med massa mys & vänner. Knallade ner mot stan vid två tiden & gick till vincent för att köpa badskor till Caeila. Hittade ett par för 49 pix (tack för tipset Annica), som hittat.

Efter det var jag tvungen att gå upp till jobbet för att se hur det var med Bobbo. Han hade ramlat med longboarden & vart på akuten i tio timmar igår! De kom dit åtta på kvällen & var hemma halv sex. Inte ok! Han hade skrapat upp hela höften, armbågen & handflatorna. Han var ganska mördbultad idag & gick på smärtstillande. De hade fått sytt igen såret på armbågen. Men han mår ok iallafall!

Det var Daniel & Bobbo som jobbade idag & gud vad de avgudar Caeila. Bobbo tyckte inte ens om barn förrens Caeila kom & nu avgudar han henne. Vill leka med na & gosa, det blir mycket kort även ifrån deras sida. Snart kommer Caeila börja sjunga på Lady Gagas - Paparzzi. Efter lite häng på jobbet så bjöd Bobbo mig på glass från Italianbar, mumma säger jag bara. Helt klart den bästa glassen i Västerås & om man ska äta en massa kalorier ska man äta något som är gott. Caeila fick också smaka, lite grann bara!  Det var mycket gott, 5 av 5 toasters.

Efter det så stötte jag på Adam & vi gick en prommenad för att få Caeila att somna. Alex ringde & vi satte oss med Adams polare på Varda & tog en öl (jag cola). Var där & snackade skit en timma & sedan begav vi oss hem för att laga mat & saft. Nu ska vi snart se på en film!


Chillar på jobbet med att äta kartong!


Väl hemma fick jag lite finare saker än kartong! Tomat var gott!


Jag & Alex åt hamburgare!


Tio minuter senare så var det inte mycket kvar av tomaten!


Det mesta va den var antingen i Caeila ansikte eller på bodyn. :D



Kommentarer
Postat av: Anka

Det var så lite så ;) Fast jag hade ju lurat dig jag sa 45 kr när det var 49kr ;P

2010-06-04 @ 22:39:35
URL: http://blomsteranka.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejhej:) jag har en kategori "tjejsnack, sex och kärlek" Som handlar om allt. Diskussioner, funderingar, tips och lite hjläp finns:) De flesta vet det mesta men de finns de som inte gör det. Så jag har denna kategori för att hjälpa och för att det är ett himla kul ämne att skriva och prata om:) Kolla gärna igenom den och kommentera bra eller dåliga saker om kategorin, eller något du skulle vilja läsa mer om:) Skulle vara jätte snällt! Tack för hjälpen på förhand:)

2010-06-04 @ 23:00:11
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

awww, vad söta bilder!

2010-06-04 @ 23:14:38
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötaste tjejen :)

2010-06-05 @ 00:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0