Dagens foto

Idag har vart en väldigt jobbig dag för mig, Caeila har vart så klängig. Kan inte gå mer än en meter ifrån henne utan att hon börjar stortjuta. Haft henne i famnen hela dagen, förutom när hon sov. Det verkar som att hon har världens seperationsångest ifrån sin mamma. Brukar alltid bli så här efter att vi har vart i Mariestad.

Har även haft bakslag när det gäller matningen av Caeila, hon brukar älska mat, men i två dagar nu har det bara vart amning som gäller & inget annat. Det känns som ett bakslag, jag som försöker avveckla amningen. Försöker att bara amma på nätter nu. Känns som att hon aldrig kommer att sluta amma! Hur gick det till när ni slutade amma? Är det någn som har några tips.

Men har iallafall fått en del gjort hemma & det behövdes. Har tagt bort alla verktyg, gått igenom Caeilas garderob & även hängt in det som skall sparas i Caeilas rum. Har även hållt på lite i Caeilas rum & det är mycket kvar att göra. Ska sy en massa hos mamma i helgen om jag orkar.

Imorgon ska vi på avslutnings grillfest hos Miriam, som är den som håller i babyrytmiken på Pinglan. Jag & Josefin skall vallfärdas dit om det är fint väder, annars försöker vi få tag på en bil. Nu ska jag se på Italien - Paraguay, FORZA ITALIA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0