Bläää

Bloggen har defenetivt kommit i skymundan de senaste dagarna, känner att det har fått blivit så eftersom att jag har jobbat. Efter jobbet åker jag hem till mina föräldrar & då är det Caeila som är i fokus & inget annat. Precis som det ska vara, imorgon är min sista arbets dag. SKÖNT!

Börjar planera inför hösten, hur det ska gå till med skola osv. Måste träna en barnvakt, någon som jag kan lita på. Eventuellt byter jag ut matten mot en kvällskurs i CAD! Då kan jag ta hand om Caeila under dagarna & plugga på kvällarna, blir slitigt! Då tar jag matten i vår istället, vi får se helt enkelt!

Så vad har hänt de senaste dagarna då? Just nu är jag på jobbet, men annars har resterande dagar spenderats hos min mor & far som har tagit hand om min guldklimp. Där har även min bror vart som kom hem över helgen, vilket inte händer speciellt ofta <3

Det har vart min helg, på tisdag är det jag & Caeila igen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0