Resan kan börja!

Imorgon börjar vår resa mot vårt paradis. Vårt ställe där vi kommer att tillbringa ca tre veckor. Det är platsen som alltid kommer att ligga mig varmt om hjärtat & ett måste för varje år. Jag pratar såklart om mitt Italien, mitt andra hem!

Vi ska bada, sola, shoppa, prata italienska & äta en massa gott. Vi ska njuta & bara ladda upp batterierna för vad som komma skall! För resten av året kommer att bli tufft, med plugg & jobb! Bloggen kommer att ligga nere från & med torsdag. Vet inte om jag kommer få tillfälle att lägga in några bilder, men bli inte förvånad om jag inte gör det.

En annan rolig sak som har hänt är att jag har blivit antagen till högskolan! Byggprogramet here I come, sjukt peppad faktiskt! Vill utveckla mig själv, så det är bara att sätta fart! Första halvåret kommer jag plugga 50 %, sedan blir det 100 % i vår!

CIAO babes!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad roligt att du kom in på högskolan!!! GRATTIS!!!

Ha en skön semester nu.



Puss till er!

2010-07-14 @ 07:02:01
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Jenni

grattis till antagningen hjärtat! :D vad roligt för dig. och ha det så underbart i italien nu. kommer sakna er härhemma! pussar <3

2010-07-14 @ 12:28:03
URL: http://mielekki.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad kul att du kom in på utbildningen! =)



Ha en toppensemester nu så hörs vi och syns vi när ni är hemma igen! Massa kramar!

2010-07-14 @ 12:58:04
URL: http://strimmor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0