Sankt Nicolaus

Idag firar vi i min familj Sankt Nicolaus, detta innebär att man får små presenter av honom. Caeila fick dock en stor present i morse, som hon sö nöjt lekte med (ska försöka komma ihåg bild). Detta är en tradition som vi alltid har haft i min familj & det är något som jag vill föra vidare.

Veckan som kommer är hektisk! Tentaplugg inför nästa onsdag skall inledas & sedan är det inlämningsuppgifter i mekaniken som ska in. På det har jag en 4 timmars föreläsning om dagen! Idag ska vi iväg & fira min papi som fyller år imorgon, men eftersom att han är i jönköping på sin dag så tar vi det idag! På onsdag kväll ska jag hem till J & träffa lite mammor, på fredag ska vi ha drinkkväll hemma hos mig & på lördag ska jag på julbord med min linjeförening. Vojne Vojne livet är ju inte tråkigt iallafall.

Snart är det dags för laboration i mekanik & sedan bär det av mot stan för att leta efter julklapp & present till papi! Någon som har en ide? Varför ska det vara så svårt att hitta födelsedagspresenter till sin pappa för? Usch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0