Arrivderci, auf wiedersehen, good bye och hejdå

Jag skulle vilja kunna säga att jag ska skärpa mig eller att jag lovar att skriva mer, men tyvärr verkar det inte bli så. Skolarbetet tar en stor del av min tid och sedan ska en liten plutta ha min uppmärksamhet. När hon väl har somnat så ska man se till att hemmet är någorlunda fint & kanske hinna med en film med min man. Så ser verkligheten ut & tankarna på att blogga är så långt borta! Orkar inte att det har blivit ett tvång, något som maler i huvudet!

Jag kommer nog blogga men det kommer inte alls vara regelbunden, kommer nog skriva av mig när jag känner för det om Caeila, livet & upplevelser. Det kanske kommer ske periodvis eller inte alls.

Så nu mina kära vänner, säger jag hejdå & jag vill önska er alla en god jul & ett gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Har samma känsla!

Blir förundrad hur mammor med småbarn lyckas uppdatera sina bloggar hela tiden. Hur gör dom???

2010-12-23 @ 02:05:02
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0