I'm bad

Saker händer hela dagarna, så jag har ingen inspiration till att skriva. Jag måste ju ha något att skriva om för att det ska vara värt. Har ingen lust att uppdatera om hur våra dagar ser ut längre, händer ju liksom inget nytt. Blir jag går upp, ner på stan blah blah blah.
Men på måndag sätter skolan igång & jag är så jäkla nervös! Vet inte varför, men jag är bara det! Egentligen startar inte skolan för mig på riktigt förrän 12 november, men jag ska gå på några saker innan! Jag tror att det är det vanliga skolpirret, som man alltid får. Nya personer, en ny miljö & en ny vardag. Ska bli kul, spännande & väldigt lärorikt, jag satsar verkligen att gå ut med topp betyg, vill ge Caeila & oss som en familj en så trygg framtid som möjligt. Så T1 here I come.
Idag försvann min bästa kompis till Afrika, hon ska vara borta i sex veckor & det känns tomt. Jag oroar mig för henne som den kycklingmamman jag är. Har kommit med en massa tips & tyckt till om vad hon ska ha med sig i sitt lilla apotek. Jag vet att det kommer gå jätte bra! Ha det så jäkla kul JENNI!
Blev många jäkla i denna text, men men det bjuder jag på. Ha en bra dag! Ska dra iväg till jobbet nu, sista dagen på så länge som jag vet, skönt!

Förlåt, ska ta & fotografera Caeila lite i skogen imorgon! Så ni får lite nytt stoff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0