First day of my education!

Nervöst stiger alla elever in, man kan nästan röra på spänningen. Alla kollar in alla & man känner sig uttittad samtidigt som man tittar själv. Känner jag någon? Vilka ska gå i min klass? Jag undrar hur det kommer att vara? Oron som man kännaer fösta dagen i skolan är alltid likadant! 

Som vanligt är man nojjig för ingenting, enkelt som en plätt var det! Träffade lite klasskompisar & berättade att jag inte kommer förrens i oktober. Det kändes väldigt kul att börja igen, att känna att snart är jag på gång igen. På gång att få en bra utbildning & på så sätt skapa en bättre framtid för oss.

Nu blir det film med min man! Imorgon ska jag försöka hinna med ett tiomånaders inlägg! För imorgon blir Caeila tio månader! Edit: hon blir ju 10 månader, haha, jag är bra virrig! Tack mina kära mammor för att ni håller ordning på mig & mitt barns ålder  :D

 


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Eh, hon blir väl ändå 10 månader? Tokfia!

2010-08-30 @ 21:43:33
Postat av: Amanda

Hon får mig alltid o må så bra med sitt leende <3

2010-08-30 @ 22:55:50
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: sanna

söta du tiden har gått framåt lilla sötnosen blir ju 10mån våra små blir äldre inte yngre =)

2010-08-31 @ 00:14:21
Postat av: Josefine

10-månader och en riktig 10-poängare!

När får man träffa er??

2010-08-31 @ 09:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0