Bilder från Italien del 1

Här kommer lite bilder mina kära vänner, det blev totalt 1817 bilder i Italien, så jag låg i! Så klart blev inte alla bra, men en del av dem blev prima! Resan till Italien var underbar!
En glad bebis på väg emot sin första flygtur, som gick över all förväntan. Caeila sa inte ett pip under hela resan!
Strandhångel hanns det också med :D
Caeilas första dag på stranden, här chillar vi i skuggan & skruttan är såklart insmord med solkräm UV+50.
Pizza Al Talgio, så JÄVLA gott, finns inte ord. Kan moffa i mig en hel del!
Min underbara far!
Avslutar denna bildserie med ett av mina favorit foton på Caeila, hon sitter & spanar på solnedgången vid vårt förtält! Man ser hur hänförd hon är av solnedgången, lika hänförd är jag av min skatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka fina bilder! Tack!

2010-08-12 @ 01:13:08
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0