Veckans meny

Som jag har sagt tidigare har jag ju lovat att lägga ut vår vecko meny, detta är inget bestämt, men men brukar vara nöjd om vi äter fem av dessa sju rätter. Försöker alltid plannera så att man kan använda en del ingredienser mer än en gång. Tex. när jag gör tomatosåsen till Canneloni så gör jag en stor sats & fryser in hälften.
  • Pasta med köttfärssås
  • Ungstekt fläskfilé med stekt potatis
  • Tomatsoppa med nybakt bröd
  • Helstekt majskyckling med rosmarinrostade potatisar
  • Hemmalagad Canneloni med ricotta & spenat samt en tomatosås
  • wokad kycklingfilé med sugarsnaps & sparris samt nudlar
  • Grekisk rissallad
Lägger upp förra veckans recept i nästa inlägg.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0