Mamma ledig

Har haft en sådandär busy day igen. Första gången som jag sätter mig vid datorn på hela dagen. Skall fixxa så att jag kan blogga ifrån mobilen. Så att man kan vara lite flexibel & lägga upp en massa bilder.

Så idag har jag vart nere på stan igen. Det blir så när man inte hinner med det man skulle göra igår. Försökte hitta en klänning tsom jag kan ha på mig men hittade inget. Hittade dock en massa annat som jag köpte. Får se vad jag behåller & vad jag lämnar tillbaka. Jag & Alex slurpade i oss lite spicey hot också!

Det gick bra för Caeila med sprutorna,  hon kände av det, men mer var det inte.  Fick även veta att Caeila hade växt till sig & vägde nu 8350 gram. Vilken tyngdlyftare! Frågade även bvc sköterskan om när vi skulle få ta TBC sprutan & tydligen var den redan inbokad. Där ser man!

Efter stan stack vi hem & jag hann precis vika all tvätt innan det bar av igen. Nu skulle jag & Alex se Iron man 2, vi gillade ettan. Filmen var helt klart sevärd, men kickass var grym! Det säger att man är mamma ledig, men jag har aldrig vart så här upptagn. Livet går i 200 km/h!

Lägger upp lite bilder från dagen!




Kommentarer
Postat av: Jenni

åh, gud vad söt bild på caeila! den första, där hon har jeansjackan på sig. tant jennis älskling! <3 fina, fina tjejen. :) du får skicka den bilden till mig sen. ;)

låter som du haft en härlig dag, trots att du haft mycket att göra. :) puss!

2010-04-29 @ 08:40:26
URL: http://mielekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0