Update

Ja ni, vad tog dagen vägen egentligen. Jag som kände mig så i form, men Caeila har vart så otroligt mammig. Har nog med förkylningen att göra. Stackarn låter som en hel karl.

Försökte få henne att somna vid 14.00 tiden. För hon var så trött, men hon ville inte somna. Hon grät hysteriskt & inget gick. Öppnade fönstret för att få det lite kyligare i rummet, så att hon kunde andas lättare. Inte det heller funkade. Tillslut  tog jag av oss för lite hud mot hud. Det fungerade alltid, har aldrig vart med om att det inte funkar. Men när hon väl hade somnat, kände jag att jag inte kunde lämna henne. Då hon sparkar av sig täcket & börjar frysa. Så jag gav upp & lät även mina ögonlock glida ner. Efter fyra timmars sömn var vi båda fit for fight igen. Alex sa "har fått hela veckans pluggande klart på 4 timmar". Bra för honom!

Caeila har nu vart glad i ca 3 timmar, men börjar tappa humöret igen. Hon har suttit i babygungan & hittat ett nytt sätt att ta sig fram på golvet. Hon "simmar" ryggsim! Tror att snart är det dags att sova igen för lillskruttan. Tråkigt inlägg jag vet. Men så här kan en dag se ut med sjukt barn :D Slänger upp lite fina bilder på Caeila.


Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Nää vadå tråkigt inlägg??? Dom bästa inläggen e ju helt klart när Caeila e med på bild!!! ;)

2010-04-19 @ 21:30:47
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: emma gilbertsson

va söta bilder :)

2010-04-20 @ 09:46:33
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Dinara

sv: tack:) jag kände att det var nu eller aldrig! :)

2010-04-20 @ 10:01:58
URL: http://www.dinarasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0